A jtkokhoz...
Talld ki!:
-Egyik szereplrl (lehet az l, lovas, mellkszerepl...) mondasz lltsokat, s a tbbieknek ki kell tallni, ki lehet az.
-jat csak akkor lehet feladni, ha az elzt mr kitalltk.
Szlnc:
-Olyan betvel kezdd szt kell rnod, amire az elz sz vgzdik.
-Legjobb ha valamilyen Horselandos szt rsz, de lehet lovasat is;)
-Egyvalaki egyms utn csak egyszer rhat szt. Szval nem lehet olyat, hogy magadban jtszol.
Pepper-vagyok!
-A hnap szerepljnek rakhatsz fel krdseket.
-Tilos oda nem ill krdseket felrakni.
rd versbe!
-Megadunk egy szt (nv, trgy...), arrl kell verset rni.
-Aki a legfrappnsabb, kap klubpontot.
Szkfoglal
-Adott 5 res hely, vagyi 5 ember rhat. Ha ez lement, kirom, hogy 2. fordul, onnantl mr csak 4 ember rhat (de csak azok,a kik az 1. fordulban is benne voltak.), s gy tovbb.
-A vgn csak 1 maradhat;)
-Aki a vgn marad, kap klubpontot.
Mondj tbbet!
Megadunk egy szt, arrl kell minnl tbb ms szt rni!
Talld ki, ki vagyok!
-Kpzeld bele magad egyik szerepl szerepbe:) Viselkedj gy, mondj olyanokat, mint az a szerepl, akit jtszol.
-A tbbieknek ki kell tallnia, ki lehet az.
-Aki kitallja, az mondja a kvetkezt.
Mi jut eszedbe?
-Mondunk egy szt. Arra rd azt a szt, ami neked eszedbe jut rla;)
Fekete, fehr, igen, nem:
-Valakinek fl kell tennie egy krdst.
-A kvetkez szavakat nem szabad mondani vagyis r gy vlaszolni: fekete, fehr, igen, nem

|